پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ / بعد از ظهر / | 2022-05-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 19908 |
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ |
ارسال به دوستان
پ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: سامانه جامع جستجوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان از سوی وزارت متبوع در کشور راه‌اندازی و برای معرفی کارجویان استان به کارفرمایان فعال شده است. به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به تشریح فعالیت هایی که از […]

فعال شدن سامانه جامع جستجوی شغل برای معرفی کارجویان به کارفرمایان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: سامانه جامع جستجوی شغل برای ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان از سوی وزارت متبوع در کشور راه‌اندازی و برای معرفی کارجویان استان به کارفرمایان فعال شده است.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به تشریح فعالیت هایی که از طریق سامانه جدید جستجوی شغل صورت می گیرد، پرداخت و عنوان کرد: این سامانه به نشانی https://shoghl.mcls.gov.ir و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است.
ابراهیمی افزود: از طریق این سامانه کارفرمایان، نیروی کار مورد نظر را بر اساس فرصت های شغلی اعلامی خود یافته و نیروهای کار نیز می توانند اطلاعات خود مانند تحصیلات و مهارت‌ها و سوابق کاری را در این سامانه بارگذاری کنند.
وی عنوان کرد: تاکنون موسسات کاریابی‌های کشور تحت سامانه منسجمی که شامل همه ذی نفعان بازار کار باشد فعالیت نداشته اند لذا سامانه ملی جستجوی شغل راه اندازی شد تا این کاریابی‌ها خدمات خود را در بستر وب به مردم ارائه کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: کاریابی های فعال استان هرمزگان می توانند با اتصال به این سامانه در فرآیند کاریابی و تامین شغل برای کارجویان اقدام کنند.
ابراهیمی با بیان این که با راه اندازی این سامانه، موسسات کاریابی فرصت های شغلی را بارگذاری کرده  و کارفرمایان فرصت های شغلی مورد نیازشان را به ثبت می رسانند، عنوان کرد: همچنین کارجویان می توانند به مرور رزومه ها و توانمندی های خود را در سامانه بارگذاری کنند و نظارت مستمر ومداوم بر فعالیت های کاریابی ها در کشور از سوی وزارت متبوع در این بستر انجام می شود.
وی با اشاره به سایر امکانات برای کارجویان در این سامانه ابراز کرد: یکی دیگر از مزیت‌های این سامانه این است که وقتی اطلاعات کارجویان ثبت می‌شود، چنانچه به مهارت خاصی نیاز داشته باشند سازمان فنی و حرفه‌ای ورود کرده و می‌تواند با پیش بینی نیروی کار موجود، کارجویان را به سمت مهارت آموزی هدایت کند.
مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در پایان گفت: سامانه جستجوی شغل یک فضای مناسب برای درخواست نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان استان بوده که از این طریق در کمترین زمان ممکن می‌توانند نیروی مورد نیاز خود را تامین کنند.

 

منبع خبر «» است و خبرگزاری خلیج در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 19908 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  0989390842720  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزاری خلیج مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری خلیج در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما